12. junij 2007

Uspešen začetek


Moj prvi “športni dan” se je danes končno zgodil! Od doma sem se odpeljala s kolesom in prekolesarila 3 km do Doho parka in moje tekaške steze. Izbrala sem manjši, eno-kilometerski tartanski krog in pretekla oziroma delno prehodila 5 km brez večjih težav, samo sopihala sem kot stara lokomotiva. Nazaj spet s kolesom, malo raztezalnih vaj, vaje z utežmi in tuš. Koleno se ni nič pritoževalo, vsaj zaenkrat še ne. Moje nove wave riderke so se super obnesle, njim in tartanski progi gre veliko zasluge za to, da je koleno še v redu.

Poleg teka sem danes prekolesarila še nadaljnih 15 km do centra Tsukube po nakupih in nazaj domov. Zdajle pa sem se prvič po celem dnevu tudi uspela v miru vsest in malo počivat. Vmes sem namreč na hitro še skuhala kosilo, pobrala oba fanta iz vrtca, ju peljala na trening, se vrnila domov, ker sem pozabila prinest kolebnico in nogometno žogo in z vsemi stvarmi odšibala spet nazaj. Vse s kolesom, prištejmo še nekaj kilometrčkov. Ko sta fanta prišla domov, sem ju poslala direktno v kad, ju ostrgala blata, potem jima dala kosilo in po kosilu pospravila kuhinjo. Zdajle je ura 5.45 in A spi na fotelju v dnevni sobi, S pa gleda risanke. Meni pa se ne ljubi čisto nič več. Ampak dneva še ni konec, še sto stvari me čaka, da jih postorim.

Dobra stran vsega tega je, da se bom končno malo spravila v formo in upam da se tudi znebila tistih odvečnih 5-7 kg. Na žalost pa sem že cel dan tako sestradana, da bi pojedla celega vola, če bi ga imela! Si grem hitro olupit eno pomarančoker se mi pravkar pred očmi začenja prikazovat čokolada. (Dajmo, ka-ma, misli na pomarančo, misli na pomarančo, misli na pomarančo !! AAAAAAAAA!!!!!!!)

11 komentarjev:

valem pravi ...

Ampak ne jest premalo!

Ker začne telo dobivat hrano iz mišic, namesto da bi hrano spravljalo v mišice in kurilo tisto, kar si človek želi, da bi izginilo.

Veliko sreče in potrpljenja!

Anolopka pravi ...

Navijam zate... in zase...
Sama se tudi trenutno psihično pripravljam, da se uprem sladoledu...mmmm King kokos...

napo pravi ...

ma, pozabi na vola! ... kobe beef, ka-ma, kobe beef, to je prava stvar ... veliko proteinov za grajenje mišične mase ...

ka-ma pravi ...

Hvala Valem in Analopka! Pa prste stran od sladoleda! :)

Napo: Meni se zdi, da je Kobe beef skoraj 100 procentna mascoba, tistih proteinckov je bolj malo! Bi bilo ucinek najbrz ravno nasproten in bi se zacela se bolj redit! Pa se obubozala bi... ;)

Poulette pravi ...

Ka-ma, dve besedi: Montignacova dieta.

ka-ma pravi ...

Ah, moja draga Poulette, po mojem mnenju je montignac predvsem za ljudi, ki imajo dovolj casa samo zase. Ce pa moras nafutrat se dedca in deco, se pa ravno ne obnese... Sicer pa gre pri meni bolj za to, da pridobim nekaj kondicije, kot pa za kaksno ekstremno hujsanje....ga (se) ne potrebujem. ;)

Freycha pravi ...

No, vsekakor ti želim vso srečo. Samo res pazi na kolena, brez njih ali pa s slabimi koleni boš težje živela, kot pa s parimi odvečnimi kilami ;-)

Bom držala pesti zate, da te ne mine po dveh tednih, kot je navadno mene hehe

Primož pravi ...

Če je problem koleno, upam da tale steza ni asfaltna ampak je kaka mehka podlaga (kot npr. na štadionih ali pa trava). Udarjanje na trd asfalt še bolj uniči koleno, treba je tečt po mehkem, je veliko bolje. Kakšen gozdiček sploh paše :)

ka-ma pravi ...

Ja, Primoz, je...v osrednjem parku imamo pravo tartansko stezo (poglej prejsen post), po asfaltu si jaz absolutno ne upam tect. Sta bili dve operaciji dovolj!

Primož pravi ...

Tole? http://en.wikipedia.org/wiki/Tartan

ka-ma pravi ...

Ja, Primoz, seveda, to je tocno to, kar sem mislila! ;)

Vsakih 100 m imamo drugacen vzorec, da cloveku ni dolgcas, ko tece!