11. oktober 2007

40 stopinj razlike

Govorim o Fahrenheitih, pa vseeno. Še dva dni nazaj smo imeli 90 stopinj (ca 30˚ C), sonce je pripekalo in jaz sem se potila, danes pa je bilo ponoči 50˚ F (10˚ C), čez dan pa samo 55˚ (13˚ C), dež in mrzel veter. Mene zebe….

p.s. Še dobro, da ima moja Nokia konverter za vse tele ne-metrične zadeve, kot so inči, funti, farenhajti in vse ostalo, ker se mi enostavno ne da v glavi preračunavat in mi brez tega ne bi bilo nič jasno. Današnja lekcija: 90 stopninj je vroče, 50 pa mraz. Brrrrrrrrrr!

4 komentarji:

Freycha pravi ...

uf, to pa so preskoki.....

no le glej, da boš nam prevajala, ker jaz nimam takega fensi šmensi telefona, ki bi mi pretvarjal ;-)

DeeDee pravi ...

Ja, mi je znano. Je pri nas podobno...čez dan smo bili danes na Primorskem na plus 24 stopinjah (celzija :) ), zdaj pa jih je tukaj vsega 7.
F in C in pretvarjanje pa res ni simpl stvar, dobr da maš res tak fensi telefonček :)

ka-ma pravi ...

Mah, nic ni fensi, smensi....ena stara nokia, ki mi je ze tolikokrat padla po tleh, da ni za govorit. :)

DeeDee pravi ...

Važn da služi namenu! :)