01. avgust 2006

Kokos na tretjo potenco

Kaj narediš, če kar naenkrat vsi (poglej tukaj, tukaj in tukaj) pečejo muffine inzbudijo tvojo sladkosnednost do take mere, da ne zdržiš več? Ko preiščeš vse omare, pa najdeš samo ene brezokusne piškote? Na vsak način moraš pojesti nekaj sladkega, ali pa te bo pobralo? Vzameš skledo, vanjo zmečeš vse, kar najdeš, in …bingo! Pol ure kasneje se iz pečice širijo omamne vonjave in pred njo v vrsti stojijo lačni firbci.

TA-DAAAA! Ka-ma predstavlja svojo najnovejšo kreacijo:

TRIPLE COCONUT AND YOGHURT CAKE












Zakaj triple?Zato ker ni double (hi,hi,hi)….no pa zares: zato ker je v njej kokosovo mleko, kokosova moka in še svež kokos . Trikrat kokos, kokos na 3! Se sliši čudno? No pa saj sem vam povedala, da notri zmešaš vse, kar najdeš! Prav zabavno, enostavno!

Ocena fantov: Dobra, samo premalo sladka! Mami!!!! Zakaj nisi dala noter več sladkorja? A mi ga lahko še potreseš po vrhu? A ga lahko kar z žlico jem zraven?

Ocena moža: Mljask!









12 komentarjev:

Hirkani pravi ...

Joj, kako je tole lepo zadišalo :)

Prosim za recept.

ursa pravi ...

Vzameš skledo, vanjo zmečeš vse, kar najdeš, ...

Za idiote (= za KisloGlisto) bi rabili mal bolj konkretno definicijo vsega, kar najdeš, drugač bomo v vzeto skledo basali vse od kislega zelja do sladke koruze.

(KislaGlista je bla born to do nothing, zdaj se mora pa vsega učit v švicu svojega ... umm ... svojih kolobarčkov)

ka-ma pravi ...

Okej, Hirkani, tukaj je. Ti Ursa pa se malo pocakaj s kislim zeljem! Voila, recept, za vse pogumne, ki se bodo upali to mojo zadevo ponovit.

Triple coconut cake

Osnova:

1/3 zavitka masla
2 cela jajca
1 lonček navadnega jogurta
1 jogurtov lonček sladkorja (po želji lahko manj)
1 jogurtov lonček moke (ali pa malo več, odvisno od moke in gostote jogurta)
1 vanilijev sladkor ali vanilijeva esenca
1 pecilni prašek

V osnovo lahko potem dodaš:

1 zavitek kokosove moke
1/3 jogurtovega lončka kokosovega mleka

Poljubno:

svež kokos
rozine

Simpl ko’ pasulj!

Jackie pravi ...

O, kako lepo, vsi nekaj pečejo, jaz pa kot hrček zbiram ideje in recepte :-) Tale trojni kokos je videti prekrasno, in ravno takega plehka še nimam, še dobro da sem ravno reorganizirala kuhinjo in se bo našel prostor zanj. Se bojim, da bova z Glisto pokupili vso pekaško opremo tu okrog ;-)

ursa pravi ...

Ok ... vse jasno, RAZEN - kolk je 1/3 zavitka masla?

To sprašujem, ker ne vem, v kakšnih miniaturnih oziroma gigantskih zavitkih se dobi maslo na Japonskem. Jogurtovi lončki, ta merska enota mi je še kul, ampak zavitki so pa čist preveč ohlapna zadeva :)

Tralalala, jaz pa mam tak plehek :) Oziroma ga bom sunila nič hudega slutečemu sostanovalcu.

Hirkani pravi ...

Vse kaže, da bomo pri nas spet pekli. Res je nalezljivo!

Prosim, nalezite me sedaj še s kakšnim telovadnim boomom!

jackie pravi ...

No, Hirkani, jaz grem zdejle odlaufat svojih 12 km. Če bo šlo, ker se mi zdi, da se me nekaj loteva. Mogoče bom pa ravno z laufanjem izgnala tega hudiča ven. A se mi pridružiš na daljavo? ;-)

Sicer pa se mi je danes zaluštalo hamburgerja, in ker nimam druge možnosti, sem coprala sama. Ko je mož prišel iz službe in dobil zadevo na mizo, jo je krstil za McJackie :-)) Seveda so bili polnozrnati in low fat in zelenjava je kar bežala ven!

Hirkani pravi ...

Jackie 12km? Če bi mi uspelo 200m, sem carica. Žal današnja družinska situacija ni najbolj naklonjena telovadbi :(

ka-ma pravi ...

Ja, prav imas Ursa, maslo bi morala bolj specificirat. Tukaj je zavitek 200 g, saj ce se prav spomnim je doma v SLo ravno nekaj takega Torej eno tretjino od tega jeeee....priblizno 70g, a ne? Matematika je moja sibka stran.
Kar se pa laufanja tice pa bi se jaz tudi rada kaj okuzila! O 12 km lahko le sanjam!Kar se tega tice sem v enaki situaciji kot Hirkani...

Jackie pravi ...

Ah, dajte, punce, saj vas ne ženem na 12 km! To je pač moja dnevna doza, ampak morate vedet, da sem stara odvisnica :-)) Začet je vsekakor nujno počasi in potrpežljivo.

Gaby pravi ...

Ka-ma, NUJNOOO, na koliko stopinj se pece ta zadeva in koliko casa? Zgleda bom eksperimentirala danes. :)

ka-ma pravi ...

Upam, da nisem prepozna s temle odgovorom...190 stopinj in priblizno 25 minut...odvisno, koliko je "debela". Po kaksnih 20 minutah sem jo jaz spiknila, da sem videla, ce je v sredi ze pecena.
Veliko uspeha in uzitka!