31. julij 2006

Žoga

Danes ponoči so nam že tretjič letos z vrta ukradli žogo! Najbolj me je razjezilo dejstvo, da je bila žoga zaprta v našem šotoru, kar pomeni, da je nekdo prišel na vrt, odprl zadrge in jo vzel ven. Prejšnjo so nam ukradli, ko je bila “parkirana” skupaj s kolesi in pokrita s ponjavo. Tudi takrat je moral nekdo prit na vrt, odgrnit ponjavo in pogledat spodaj, da jo je videl. Problem je jasno v tem, da nimamo ograje, ker je ne smemo postavit. Živa meja pa tudi ni okrog in okrog vrta, ampak samo ponekod. Zoprn občutek, če veš, da se ti nekdo takole sprehaja po vrtu in si postreže s tvojimi stvarmi! Zdaj ne vem, ali naj okrivim okoliške mulce, ali koga drugega. Zadnje čase, no ja v bistvu odkar se je začelo poletje, so v bližnjem parku večkrat opazili brezdomce, kajti tam je primerna streha in klopce za spanje. Nekako pa si ne predstavljam, da bi brezdomci z našo žogo igrali nogomet, zato se bolj nagibam k okoliškim mulcem. Jezi me, ker je bila to že tretja žoga letos. Kupim novo, in v trenutku je ni več! Ja saj vem, moralo bi me že izučiti! Žogo bi morali vsakič prinest noter v hišo, pa kaj ko fanta pozabita, jaz pa tudi. In ni mi všeč, da se potem žoga valja po predsobi ali pa jo hočeta brcat v dnevni sobi. Je boljše, da ostane zunaj. Pa še tokrat sem mislila, da je na varnem, ker je bila v šotoru.

Fanta sta zdaj grozno žalostna in že navijata, da moramo takoj kupit novo. Upam samo, da prodajajo kakšno tako s pritrjeno verigo, da jo bomo lahko priklenili k hiši!

Ni komentarjev: