25. februar 2007

Vsa najboljše, A!


V soboto je naš mali A dočakal četrti rojstni dan. Ker smo sredi pokanja in pripravljanja na en mesec v Evropi, je bila tudi zabava temu primerno improvizirana. Še eno (zabavo namreč) ima namreč obljubljeno za kasneje, doma v Ljubljani.

Skupaj sem zmetala nekaj sendvičev, za torto sem se pa malo bolj potrudila. Pa kaj, ko sem spet pozabila posnet eno fotko, ko je bila še cela! Imamo jo na filmu, na fotki pa ne. To se pri meni ponavlja pri vsakem rojstnem dnevu. Tako je, če otroci skačejo okrog in tlačijo prste v smetano, mami se jih otepa in istočasno prižiga sveče….morda bi rabila še kakšni dve dodatni roki za fotoaparat! No, zato pa objavljm posnetek jagodno-bananine torte v napol pojedenem stanju. Pa na sredi je stala ena jagoda, ki je prva izginila in pustila grd krater. Ampak torta je bila pa odlična. Niti drobtinica ni ostala!!!



7 komentarjev:

Gaby pravi ...

Uf, tole pa izgleda res slastno. Lepo si se potrudila!!

david pravi ...

sendvici izgledajo odlicno slastni ... se da pristulit zraven? :)

in vse najboljse A, bodi priden in ne nagajaj premalo :)

Matilda pravi ...

Hej, tvoja torta izgleda slastno. Mi daš recept?
Sicer pa tudi sendviči dišijo do Ljubljane. In seveda vse najboljše sinku. Res ima super mamico.

Sašo pravi ...

ka-ma, kaj je tisto perje na spodnjih sendvičih?

Sicer pa vse najboljše A-ju! Ni slabo začeti leta s tako torto...

ambala pravi ...

Lang zal hij leven,
Lang zal hij leven,
Lang zal hij leven in de gloria,
In de gloria, in de gloria!

Hieperderpiep, hoera!
Hieperderpiep, hoera!
Hieperderpiep, hoera!

To sem mu jaz zapel (žal se vidi le besedilo). VSE NAJBOLJŠE A.

Torta je pa naravnost fantastična!! Da kanapejčkov niti ne omenjam. MLJAC!

mami3 pravi ...

čeprav sem sladkosned, zamenjam kos torte za videti božanske sendviče.

ka-ma pravi ...

Z ogromno zamudo se A zahvaljuje vsem za lepe zelje, jaz pa za pohvale !

Gaby: vse skupaj sem naredila zelo na hitro, ker nisem imela casa.

David: junija ima moj starejsi r.d.. Ce bos takrat kje v blizini, si vabljen! Kar pa se nagajanja tice, A ne rabi nobene spodbude, mi ze tako ali tako povzroca sive lase!

Saso: tisto zeleno perje so kalcki krese, rdeci pa rdecega zelja.

Matilda: recept je cisto preprost, speces kaksen biskvit, potem pa sveze jagode delno narezes, delno zmiksas in dodas zelatino. Nazaj v model das eno plast prerezanega biskvita,namazes z jagodno marmelado, potem na to zlijes jagode (tukaj moram sicer priznat, da jaz uporabljam japonski kanten, ki se hitreje strdi od zelatine, drugace se ti biskvit totalno napije) cez se eno plast biskvita, potem pa narezane banane in vanilijev puding. Na vrh se eno plast biskvita, potem pa cakas, da se vse skupaj strdi. Okrasis po zeljah in postrezes.

Ambala: Hvala za pesmico, saj se mi je zdelo, da nekaj slisim, pa nisem bila prepricana!

Mami3: Saj ce bi lahko, bi ti poslala kar oboje!