10. julij 2007

And then there was one more…

Danes je S iz vrtca privlekel tole: Allomyrina dichotoma, Samurai helmet beetle.


Podaril mu ga je sošolec, ki se je takole še zadnjič poigral z njim. Je velik, a ne? (hrošč, ne sošolec!)


Namestili smo ga v majhno, mnogo premajhno škatlo, ker zunaj dežuje in se ne morem s kolesom odpeljat do trgovine in kupit večje škatle. Bo že preživel eno noč. Upam.


Saj se ne pritožujem…….neeeee…. sploh….ne….. več…..


3 komentarji:

LunAya pravi ...

Dobra si, da tole tako hladnokrvno prenašaš. Jaz mislim, da ne bi. Kapo dol! ;o)

Vesna pravi ...

Aaaaaaaaaaaaaaa....

Pa jaz se derem kot norc, če mi kdo kaj takega samo od daleč pokaže. Ni šans, da prostovoljno sprejmem kaj takega v hišo. Jaz sem še s hišnimi pajki skregana na smrt in jih mora Gregor preganjat. Pred pajčevinami imam pa skoraj fobijo.

DeeDee pravi ...

Ogromen je...brrr...