09. januar 2006

DANES ZAČENJAM, PA MI ŠE NI ČISTO JASNO, KAKO

Že nekaj časa me je imelo, da bi tudi jaz začela pisat blog….pa se nekako nisem spravila zraven. Ko je začelo doma v Sloveniji objavljat bloge tudi Delo, sem s spogledovala z idejo, da bi svojega začela tam tudi jaz. Ko sem nekaj časa spremljala pisanje in predvsem komentarje, pa sem se odlocila, da kljub dejstvu, da bi me tam bralo več ljudi, ne maram takega načina. Komentarji tam so namreč čisto prevec negativni, ljudje kritizirajo vse po vrsti namesto da bi napisali kaksno spodbudno besedo. Da o ocenjevanju sploh ne govorim. Zato bo tole moj prvi blog tukaj na Bloggerju.
O čem bom pisala, vas zanima! O vsakodnevnem življenju tukaj na daljnem Japonskem, o sebi, o svoji druzini in o različnih stvareh, ki me pritegnejo. O “odštekanih” japonskih navadah, dogodkih, o hrani, naravi, naših potovanjih…..pa še kaj bi se našlo! Vem, da bo kar nekaj časa, preden me bo kdo začel brat, pa vseeno. Do takrat se bo morda nabralo že nekaj zanimivih stvari. Sredi mrzle Japonske zime torej začenjam….

5 komentarjev:

BeeBee pravi ...

Pozdravljena! Samo še na zemljevid se nariši, pa boš naša. :)

ka-ma pravi ...

Hvala BeeBee! Z zemljevidom se pa še matram....

Cornelius pravi ...

o, lepo. obljubim da te bom spremljal. malo zaradi "domotožja" po japonski, malo da vidim kaj se tam po novem dogaja.

Cornelius pravi ...

hihi, šele zdaj sem opazil, da si locirana v tsukubi... kot skoraj vsak drug slovenec, ki je kakšen zgleden čas preživel na japonskem, sem tudi jaz eno izmed mojih dveh let preživel tam... predvidevam, da je še vedno (kljub prihodu železnice, ki je jaz nisem doživel) ista podeželska luknja kot je bila pred petimi leti? :) no vseeno, pozdravi tsukubo :)

ka-ma pravi ...

Hojla, Cornelius!
že ko si na TGoC napisal, da si bil na Japonskem, se mi je kar zdelo, da si bil v Tsukubi...Ne bi verjel, ko bi videl, kako se v zadnjem času razvija in koliko se je spremenila! Tsukuba Express je očitno velik magnet za "vozače". Center pa tudi raste, da je groza...ena bajta višja kot druga!Cene pa tudi gor..
Pa še kaj se oglasi!