18. januar 2006

Moji trije novi najboljši prijatelji


Vse se je začelo prejšnji teden, ko sem oba mulca po enomesečnem premoru spet vlekla k telovadbi. Zakaj enomesečni premor? Zaradi mraza! Vidite, tukaj namreč telovadnic nič ne ogrevajo, zato je notranja temperatura povsem enaka zunanji. Se pravi, če je zunaj okrog ničle, bo notri ravno tako. In po mojem mnenju to ni ravno najboljše za tri- do petletnike ki naj v tem mrazu telovadijo. Zato smo preskočili en mesec, za kar so nam zaračunali polovico mesečne članarine (!) in se spet odpravili nazaj v telovadnico šele prejšnji teden. Cel dan je sijalo sonce, zato sem upala, da se bo telovadnica segrela vsaj malo. In res ni bilo prehudo mrzlo…vsaj za mulce ne, ko so se podili za žogo. Jaz pa sem zmrzovala! Izkušnje so me že naučile, da vedno prinesem s seboj blazino za sedenje na tleh, kajti mame tam sedijo kar ob robu igrišča. Večina ne prinese nikakršne blazine, kar zavalijo se po tleh. Tla pa mrzla! Sedim torej tako na blazini in ugotavljam, kako je kar naenkrat tudi blazina mrzla. Tudi stena, na katero sem se naslanjala ni bila nič toplejša. Kljub puloverju, flis jopi in flis jakni sem se podhladila do kosti. Doma sem potem rabila naslednje tri ure, whiskey in čaj, da sem se sploh ogrela. Vikend je bil še v redu, potem se je pa začelo. V ponedeljek sem se zjutraj zbudila brez glasu - odpovedale so moje glasilke. V torek mi je začelo še teči iz nosa, v sredo pa se je začel pekel. Zato imam v zadnjih nekaj dneh tri nove najboljše prijatelje….Nazal sprej za odmašitev nosa, Bufferin plus za preganjanje glavobola ter tone in tone papirnatih robčkov. Moji dragi, ljubi prijatelji…kaj bi jaz brez vas…..!

Ni komentarjev: