17. januar 2006

Pozabljena obletnica


Prišla je…že šesta obletnica najine poroke….in odšla, ne da bi jo midva sploh opazila. Tako je, dragi moji, OBA SVA POZABILA nanjo! Ponavadi so možje tisti, ki pozabijo, žene pa potem kuhajo mulo. Ampak kako sem jo lahko pozabila tudi jaz…to mi še zmeraj ne gre v glavo. Malo seveda pripomore k zmedi, da imava dve obletnici. Prvič sva se namreč poročila v Tokiju, na ambasadi moževe države. Ker pa je to zgledalo kot sestanek, na katerem potem podpišeš pogodbo in adijo, sva se odločila še za malo bolj “prijazno” poroko v Sloveniji, z vsem pompom seveda. Tako imava eno obletnico oktobra in eno januarja. Človek bi mislil, da se bova spomnila vsaj ene, pa sva letos pozabila na obe! Noro! Tako sem kar dvakrat ostala brez šopka rož ali česa podobnega, šampanjec tudi ni tekel v potokih…ahhh, pozabljivost je res grda stvar! Pa ne morem niti krivit moža in mu očitat, da je pozabil, ko se pa niti jaz sama nisem spomnila. Mislim, da moram sama sebe brcnit v tazadnjo za kazen. In nič stokanja in jokanja, še danes grem kupit šampanjec! Better late than never, a ni tako? In morda se bo dotični tudi spomnil in prinesel kakšen šopek…..

4 komentarji:

onemorehandbag pravi ...

I mean, even if you forget them, two anniversaries are very impressive! If you were a Japanese wife, I'm sure you'd expect to get at least a Louis Vuitton bag from hubby on each of them...

ka-ma pravi ...

Onemorehandbag: I truly wouldn't want to be a Japanese wife, regardless of all the "big brand" gifts I could receive! But to defend my hubby a little bit..he did give me a very expensive Omega Constellation watch for my birthday, so I guess, I could count that as being for anniversary also...

Poulette pravi ...

Omega Constellation?! Mislim, da si je s tem kupil pravico, da pozabi se vsaj naslednjih 5 (or should I say 10?)porok...

onemorehandbag pravi ...

Yippeee, razumela sem Poulettein komentar brez slovarja! Prav ima. (I probably made at least 3 mistakes in these few words but please give me credit for trying...)