29. april 2007

Khâo jai mâi? Mâi khâo jai!

Pred natančno enim letom smo uživali na peščenih plažah Tajske, zato mi je danes, v spomin na tiste dni, zadišala tajska hrana. A vas zanima, koliko steklenic z osnovnimi tajskimi omakami sem pravkar naštela v hladilniku? Neverjetnih 13! Se vidi, da smo ljubitelji tajske hrane! Sveže lemon grass, galanga, korijander in kaffir lime liste sem tudi našla, zdajle se samo še odpravim v trgovino po sveže rakce iz Indonezije (tiger shrimp), školjke, hobotnico in kalamare, potem pa začnem pripravljat.



Danes na sporedu: za začetek Tôm Yum Gun
g (pikantna juha z morskimi sadeži) in Khâo Hom Malí (jasminov riž, ki btw ni parfumiran z jasminom , ampak se samo tako imenuje ter je za moj okus najboljši riž na svetu!), za glavno jed Pâd Thai (praženi riževi rezanci s piščancem in rakci), za sladico pa zrel, sladek mango, banane in lubenica. Čisto tako, kot na Tajskem! Mmmmmm!


2 komentarja:

Gaby pravi ...

Kaksna je primerjava problemov z preveliko telesno tezo s slovenci? Hrana, ki jo predstavljas, se mi zdi dosti bolj zdrava od tega, kar predstavlja tipicen slovenski menu. Se motim?

ka-ma pravi ...

Ne, ne motis se....tukaj uzivamo ogromno morske hrane, sadja in zelenjave. Krompirja skoraj nic (je grozno drag) precej pa riza in testenin. Mesa zelo malo in v bistvu tako rekoc nic raznih salam in podobnih suhih mesnih izdelkov, ker jih ni. Zdaj pa to primerjaj s sloveniskim obrokom, polnim mascob, svinjskega mesa, slanine in podobnega. Saj ne recem, da te stvari niso okusne, so pa definitivno nezdrave. Da pa ne bo kdo mislil, da sem jaz zdaj neka suha trlica, naj takoj povem, da to nisem, ker (na zalost)pojem cisto prevec kruha...sem pac "bread junkie"!
Starejse generacije Japoncev problemov s preveliko telesno tezo na splosno nimajo, mlajse generacije pa na zalost veliko prerade zavijejo v Mc Donalds ali kaj podobnega in se to pozna. Kar precej jih je debelih. Se mi zdi, da je v SLO ravno obratno, da mlajsi malo bolj pazijo, starejsi so pa ponacadi predebeli. A je tako?