07. maj 2007

Zasačena

S je ravno prišel iz vrtca in na vsak način hotel še ostati zunaj. Ker mu nisem dovolila, mi je iz nahrbtnika ukradel kamero in posnel tole slikico.

“Mami, daj pojdi že stran od računalnika, zunaj sije sonce!”

6 komentarjev:

Freycha pravi ...

No, povej mu, da mi je v trenutku razblinil idejo, kako izgledaš. Že barva las me je prepričala, da sem imela čisto drugačno predstavo o tebi.
Sicer pa čestitke, saj te je zelo dobro zadel in je fotka zelo dobra ;o)

Borut pravi ...

Ha! To pa je kazen, če ti dete to reče. Jaz imam zaenkrat še srečo, saj hoče samo daljinec, ki se mu rade volje odrečem :-)

B5

ka-ma pravi ...

Freycha: A ni hecno, kako si o nekom na podlagi njegovega pisanja ustvarimo neko sliko! tudi meni se je ze nekakjkrat ze zgodilo, da so se moje predstave izkazale za povsem napacne.

Borut: za daljinca imamo mi bitke ze dolgo casa, tako da mi vcasih ne preostane drugega, kot da ga skrijem.

ambala pravi ...

hahaha ujeta IN FLAGRANTE!!!

Jaz sem te pa že razkrinkal na fotki iz prvega dneva šole. Nobena japonska mamica nima bujnih blond las... sam sem bil diskretno tiho... tako si skrivnostna... no, sicer pa, po današnji drami na mojem blogu se sploh ne čudim, haha....

mami ubogat mulca, kaj se zdej to prav!

ka-ma pravi ...

No, vsaj eden me je opazil! :)

Skrivnostna pa moram biti....je potem bolj zanimivo, a ne?

ambala pravi ...

Ja seveda! Se strinjam!

Saj počasi postajajo stvari vedno bolj jasne... počasi... hihi!