15. junij 2007

Živalski, pardon, betonski vrt

Vsako leto junija peljejo na izlet mlajše skupine iz vrtca. Če dežuje, se gre v akvarij, če je lepo vreme, pa v živalski vrt. Ker je to prvi izlet za otroke, gredo z njimi tudi mamice ali očki. Lansko leto je lilo kot iz škafa, zato smo šli v akvarij, in moram reči, da smo bili vsi navdušeni. Predstava z orkami in delfini, sedem nadstropij akvarijev z vse mogočimi morskimi bitji, odlično otroško igrišče…vsi smo uživali! Letos pa so nas odpeljali v majhen, lokalen živalski vrt, ki je bil pod kritiko. Živali zaprte v majhnih kletkah ali pa betonskih ogradah, večina brez sence, naravnost obupno. Otroško igrišče polno zarjavelih igral, blato in luže povsod. Ne vem zakaj so se odločili, da nas peljejo tja. Mogoče zaradi možnosti, da otroci pobožajo zajčke ali morske prašičke in se dotaknejo albino pitona. A je sicer nahranil žirafo, ki je skoraj edina poleg flamingov imela dokaj lepo ogrado z zelenjem in senco. Šimpanzi in gorile imajo majhne betonske ograde, skoraj nič sence in so očitno povsem na koncu z živci. Šipanzi so v nas metali iztrebke, tako da smo samo tekli mimo. Cel obisk ni bil vreden časa in denarja. Če že morajo imeti živali zaprte, potem naj jim vsaj omogočijo življenja vredne pogoje, ne pa betonsko kletko, kjer samo trpijo!

Povrhu vsega sem bila jaz osebno še zjutraj prepričana, da gremo v akvarij, ker je deževalo. Danes naj bi se namreč začela deževna sezona. Še včeraj zvečer so v poročilih napovedovali velike količine dežja. Potem se je pa po jutranjem nalivu nenadoma zjasnilo, in so v vrtcu spremenili načrt. Jaz pa brez klobuka proti soncu in že po pol ure na tistem betonu me je začela bolet glava. Sonce je pripekalo kot za stavo, tako da me je opeklo po nosu in čelu. Potem se je pa pooblačilo ravno ko smo se odpravljali nazaj.


Pa še nekaj slikic tega obupa:




























3 komentarji:

Sunshine pravi ...

To me spominja na Beograjski živalski vrt, ki je ravno tako grozljiv, da me je spravil kar do solz. Povodni konj se ni mogel niti obrniti okoli osi, tako malo kletko je imel, severni medved ni imel ene same bilke v kletki, vrh kletke pa je bil vsega skupaj kakega pol metra nad njegovim hrbtom. Katastrofa! Take vrtove bi bilo treba takoj zapret, živali pa razseliti. :(

Svea pravi ...

Oh uboge zivalce :((
Nimam prevec rada zivalskih vrtov... me vedno malce stiska.
Spominjam se enega, ki bi pasal v tale opis... milsim, da je bil v Lisboni.
Ampak otroci so pa vsaj prisli v stik s kosmatinci in kacono...hja.
Lp! S.

be happy pravi ...

Moj bog! Vedela sem, da obstajajo tudi takšni živalski vrtovi, ampak TO...Saj to je skoraj živalski zapor, ne pa VRT! Česa takšnega res še nisem videla!
Res je, Svea, UBOGE ŽIVALI! Res se mi smilijo!
Ja, Sunshine, tako je!
Take vrtove bi morali zapreti, živali RAZSELITI, imetnike teh živalskih vrtov pa RAZTRELITI!