20. julij 2007

Krvosesi

S je šel včeraj po šoli s prijateljem in njegovo mamo nabirat borovnice na bližnjo farmo. Ker pa je prav ob koncu pouka A nenadoma zakuhal z visoko vročino, sem ga po hitri poti odpeljala domov, pri tem pa S-ja pozabila dodatno namazat z insekticidom proti komarjem. Pa tako vestno ju drugače oba “polivam” z njim, tokrat pa me je A-jeva vročina vrgla s tira. In če rečem polivam, mislim to skoraj dobesedno, ker bi nas drugače žive požrli. Celi roji se zapodijo nate, če nisi namazan. In to se je na žalost zgodilo tudi S-ju. Zjutraj sem ga sicer namazala, vendar je medtem učinek že popustil. Izkupiček: na vratu in po obrazu ima 23 pikov! Na obeh straneh vratu, na licih , po ušesih in za ušesi. Ker je bilo precej hladno je imel k sreči majico z dolgimi rokavi in dolge hlače. Raje ne pomislim, kaj bi šele bilo, če bi šel tja v kratkih hlačah in majici! Domov bi najbrž prišel slabokrven, toliko krvi bi mu izpili teli azijski tigrčki. Sovražim jih, ker nam vsem grenijo življenje in dobesedno pijejo kri.

Jezna pa sem tudi sama nase, ker sem ga pozabila namazat in me zdaj grozno peče vest. Ne vem, kako naj se mu oddolžim za srbenje….

2 komentarja:

LunAya pravi ...

Pri nas doma, okoli hiše jih je na stotine! Nekaj dni nazaj je bila še posebej invazija le teh in so me v cca. 20 minutah več kot 20x popikali! Grozni so in kar čez cel dan so v akciji. Sovražim jih!!!

ka-ma pravi ...

Ja, so mi ze lansko leto nasi doma povedali, da so se menda v Evropo priselili ta isti azijski tigrcki, ki so aktivni cel dan. Grozljivo, a ne? Kje so tisti casi, ko so se komarji cel dan skrivali, in se pojavili sele zvecer.... Pomaga samo dobesedno polivanje z insekticidi, takimi, ki imajo noter DEET.