19. julij 2007

Namiki Matsuri, ponedeljek 16. julij


Vse več ali manj isto kot lani, samo da sta tokrat sodelovala oba fanta...


Kraj dogajanja, Namiki park


Poglej tole...



Cheese!



Saj ni nič težko....



Japonski boben Taiko

3 komentarji:

LunAya pravi ...

No, na koncu se je pa le vse lepo izteklo. :) In katera sta tvoja dva fanta?

PS: A mi potešiš moj babji firbec? Mi zaupaš kako je tvojima fanta ime? Pliiiz :)

ka-ma pravi ...

Moja dva sta na slikah vedno "skrita", ker ne zelim objavljat njunih slik. Vcasih se kje vidi kaksen sop svetlo rjavih las, ce dobro pogledas ;)

Enako velja tudi za imena. Ce te kaj bolj konkrtenega zanima, se mi lahko oglasis po mejlu, blog pa je prevec javen za to. Sorry!

Marja pravi ...

Pozna opomba: nekateri bomo ZELO pogrešali take cute zapise z Japonske!
Seveda pa srečno v ZDA (odhajate ravno pravi čas, da se bosta otroka izognila krutemu japonskemu šolskemu sistemuu :-)