16. avgust 2007

Obvestilce

Dragi moji, zaradi nenadnih in precej kompliciranih težav z zdravjem, sem se pred približno 14 dnevi vsedla na prvi avion in priletela v Ljubljano. Po mnogih pregledih in testih se je izkazalo, da stvari niso tako hude, kot je zgledalo na prvi pogled, tako da sem od zadnjega pregleda danes zjutraj tukaj zdaj uradno na »dopustu«. Še en teden počitka, potem pa nazaj na Japonsko. Hudo že pogrešam moje fante, ki so ostali tam, tako da odštevam še te zadnje dneve. Oglasila se vam bom spet, ko se vrnem »domov«.

Do takrat pa lep pozdrav vsem skupaj!

10 komentarjev:

BeeBee pravi ...

No, upam, da res ni kaj hujšega!

DeeDee pravi ...

Lepo da si se oglasila, smo te že pogrešali! In seveda, še bolj lepo je, da je vse OK! Miren let nazaj na JP ti želim in hitro se pozdravi.

Freycha pravi ...

joj, sem res vesela, da si se javila in še bolj vesela, da ni tako hudo, kot je izgledalo na prvi pogled (karkoliježepačbilo). Čimprejšnje okrevanje in javi se kaj, ko boš spet na Japonskem! Te pričakujemo!

Anonimni pravi ...

Ja,te pogresamo... Samo da je vse dobro. Lp! Svea

napo pravi ...

hej, ka-ma: če ti zdravje dopušča - lisičke na trgu so sicer srbske, ampak sekajo! ... knock yourself out! ... in srečno, se razume!

ambala pravi ...

Samo, da je vse bolje!

Srečno!

Anonimni pravi ...

Ojla,
ja komaj sem te odkrila, pa te že ni bilo. Srečno in čimprej se spet javi.
lp

anolopka pravi ...

Samo da je vse vredu... Priporočam pest fig(trenutno sem figo obsedenka), res so slastne... ;)

LunAya pravi ...

Hey KaMa a si še živa?!?!

Te že ornk pogrešam(o)..

Oglasi se kaj..

marja pravi ...

"Dom" je zdaj verjetno že Uncle Sam. Javi se kaj, da nas malo pomiriš!