28. september 2007

Athens, Ohio


Prispeli, se borili s časovno razliko, uredili stanovanje, najeli avto, uredili zavarovanje, priklopili internet, se vpisali v šolo, malo raziskovali itd. itd. itd.

Več sledi kmalu. Hvala vsem za potrpljenje!

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Dobrodosla nazaj :)
Se ze veselim zapiskov "na drugi strani luze"...
Objem na daljavo- Svea

DeeDee pravi ...

Ooo, kako lepo da si nazaj. Zelo sem te pogrešala...:) Bravo za nizki štart v States.

Sunshine pravi ...

Lepo je spet slišati besedo ali dve od tebe. ;) Z veseljem čakam opise novih dogodivščin.

P.S. Ste žužke vzeli s sabo? Kako so preživeli selitev? Oz. kakšno je bilo slovo od njih, če so ostali tam daleč na vzhodu?

ka-ma pravi ...

Oooo, niste me se pozabili, smrc, smrc, kako lepo od vas! Hvala za lepe zelje!

sunshine: zuzki so poginili medtem ko sem se jaz "cajtala" v Ljubljani in so bili moji trije fantje sami. Ravno takrat je bil na Japonskem en hud vrocinski val, pa so se dobesedno skuhali v dnevni sobi, ker cel dan ni bilo nikogar doma in klima ni bila prizgana. Vem, vem, kruto, ampak kaj ces, se zgodi!

freycha pravi ...

joj, jaz sem te tudi že tako pogrešala! WB ka-ma!!!

LunAya pravi ...

Jeeej, ka-ma is back! Hura!

Res sem te že pogrešala, že kar malo zaskrbljena sem bila. Od nikoder te ni bilo.

Čakam na nove zapise iz novega kontinenta. Ah, kar dan si mi polepšala. :)

Lep pozdrav!

Anonimni pravi ...

Zivjo Ka-ma!
Uspesen start in veselo na delo, upam da se bos kmalu pocutila "doma".
Jaz se ti moram pa se izrecno zahvalit, saj sem le zaradi tebe vedela, s cim napast scurke v stanovanju ko sem prispela na Japonsko. Upam da si sedaj v celoti OK? Sayonara, A!

Riba pravi ...

WB!

robert pravi ...

no, koncno si spet nazaj na blogu :) me veseli, da ti gre v redu, me je namrec ze malo skrbelo! tvoj blog sem zacel spremljati sele pred nekaj meseci, ko me je malo domotozje zagrabilo in sem iskal po netu bloge v slovenscini, sem se pa nanj zelo hitro 'navezal' :)

veliko srece v novi 'domovini'! prav lep pozdrav iz züricha,
robert

PS: me prav zanima, kako se ti bo v ZDA dopadlo, jaz sem tudi 4 leta tam prezivel.