13. oktober 2007

Posneto konec avgusta....

....na poletu z Dunaja v Abu Dhabi* s telefonom skozi zamazano in zarošeno šipo. Pa kljub temu še kar dobro zgleda. Šele danes sem slikice imela čas presneti na računalnik, pa sem se odločila, da vam jih pokažem.







The Palm, Jebel Ali. Impresivno.







Puščava okrog Abu Dhabija ob pristanku. Pesek povsod. Pa če se vam zdi cudno, da ni na cestah skoraj nikjer nobenega avtomobila, naj vam povem, da je bilo zunaj 49˚ C!







Mednarodni terminal od zunaj spominja na gobico ali pa leteči krožnik (slika ni najboljša, pa vseeno se vsaj malo vidi)









Notranjost terminala. Ni gobica, modro-zlati čebelji panj je!


* Pot me je takrat peljala iz Tokya v Taipei, od tam pa preko Abu Dhabija na Dunaj. Enako na poti nazaj. Pa da se malo poafnam….letela sem z Business classom! Oh yeah, baby!!

7 komentarjev:

DeeDee pravi ...

49 stopinj???????

Palm Island je zelo hud, ampak če je zunej 49 stopinj je lahko zlat, pa me ne bi spravil tja :)

Freycha pravi ...

joj, mene tale Abu Dhabi mene full matra, sam na lotu še nisem zadela.... mogoče enkrat. Mi pa tale Palm Island nič ne diši. Ko sem gledala na Discovery kako so ga gledali, mi precej ranljiv deluje...
Si pa frajerka kar se leta tiče. Business class? Oh yeah baby indeed!

LunAya pravi ...

Haaalooo 49°C ???? Mater, jaz se stopim!

Hehe :) ka-ma, a veš kaj sem jaz videla na tistih dveh slikcah od puščave.. Nek čip, integrirano vezje, motherboard... Haha, mislim kako mi fantazija deluje. Sam, po pravici povedano imajo pa ceste ful pošlihtane, vse so v isti liniji.. Ni čudno, da sem jaz malo zabluzila.

Tista palmica pa me ne prepriča...

Ampak.. Nekoč, bom tudi jaz prišla do Dubaia. :)

ambala pravi ...

Wow kako si noro fotkala.... Jaz sem podobno lovil Karibe na poti v Caracas.

Je pa res, da je teh 49 stopinj povsem drugačnih kot v Evropi. Zrah je popolnoma suh in se ne čuti tako vroče.

Še enkrat super fotke!


Ih hurra za business... :envy:

Anonimni pravi ...

Komentar za Ambalo:
Vrocina v Zdruzenih Arabskih Emiratih je zal izjemno VLAZNA in je teh 50stC hudo mokrih...Ko stopis ven te kar oblije vlaga in zacnes dihat na skrge, saj nos pri taki vlagi odpove. Nikoli pa ne bos videl da je vec kot 50stC, kajti to je zgornja meja, ko je delo zunaj se dovoljeno. In se se ni zgodilo, da bi oblasti za kak dan delo odpovedale....

Marko pravi ...

Tud meni je to malo preveč umetno, bi blo pa vseeno zanimivo enkrat videt v živo.
Par dni v tematskem parku je lahko prav fina reč...

BTW, še enkrat hvala za opozorilo na mojem blogu. ;)

ambala pravi ...

anonimni: se opravičujem. Sem predvideval, da je vročina enake kvalitete kot v Afriki. Pa izgleda ni. Hvala za info!