12. november 2007

Excuse me, where can I park my horse and carriage?


Tole vozilce na parkirišču mi je danes zjutraj prav prijetno polepšalo začetek dneva. Mogoče pa gre za dostavno vozilo za Amish organic chicken, ki jo sicer redno kupujem? Hmmmm…

3 komentarji:

DeeDee pravi ...

Na en tak prav poseben svoj način so res carji...tile Amiši :)

Freycha pravi ...

najbolj smešno mi je, da jim dajo proste roke, ko so stari 18. let, da se znorijo, potem pa se odločijo, ali bodo nadaljevali ta način življenja ali ne.... Sicer pa bi probala ta način življenja za 1. teden... nič več.

ka-ma pravi ...

deedee: ja, po svoje se ze, ampak tezko je ziveti takole "zaostalo", medtem ko gre cel svet naprej okrog njih.
Freycha: Jaz pa niti za en teden ne! Edino, kar me je res ful vsec, so konji. Sicer pa je bil tale nekam shujsan in slabo vzdrzevan, tako da ocitno ni bil delezen kaksne posebne nege.