26. januar 2006

Bele strmine


Končno ena dobra novica….v začetku marca gremo v Evropo! Juhu!! Kaj naj še rečem…spet ena konferenca! Ja, tako je, konferenčni turizem je res ena krasna stvar…še posebaj, če se nam po obisku Havajev prejšnji mesec zdaj na krožniku ponuja tole. Ja, dragi moji, prav ste videli. Kitzbuehel, Avstrija! In očitno bomo ujeli še dovolj snega za smučanje. Tega me je malo strah, priznam…na smučkah nisem stala že tri leta in moja kondicija tudi ni to, kar je bila. Če prištejem še sesuto koleno, ki sem ga pridelala na tejle slavni progi pred šestimi leti in me je stalo dve operaciji, tri tedne v toplicah in še tri mesece fizioterapije v Ljubljani, potem je moj strah kar upravičen. Najlepše pa je to, da bomo pri vsem tem našli še čas za skok domov v Slovenijo in to ravno na dan, ko ima moja mama šestdeseti rojstni dan. Hoteli smo naredit majhno presenečenje, ko bi se nenadoma prikazali na zabavi, pa se nam ni čisto izšlo. Tako zdaj že vesoljna žlahta ve, da prihajamo domov po več kot enem letu in pol in zganjajo strašno paniko. Predvsem pa vsi komaj čakajo, da vidijo oba fanta. S in A pa tudi komaj čakata. To bo za njiju tudi prvi poskus na smučkah in upam, da jima bo všeč. Za vsak slučaj pa že urejamo vsa možna zavarovanja…ne bi bilo namreč prijetno ponoviti dogodka izpred šestih let, ko sem si jaz pridelala pot na urgenco, pa še brez evropskega zavarovanja po vrhu vsega. No, tokrat bo upam šlo vse kot po maslu in brez zapletov. Do takrat pa….razprodaje smučarske opreme, prihajam!!! Vsak namig o “trenutni “ modi na belih strminah je zelo dobrodošel, glede na mojo daljšo odsotnost sem namreč čisto “clueless”. In če koga zanese pot na tisti konec Avstrije med prvim in dvanajstim marcem, pa naj se oglasi! Iščem namreč nekoga, ki se bo dričal po majhnih kuclih z mojimi fanti, da se grem jaz lahko medtem pošteno nasmučat! Kakšni prostovoljci? Jaz pa medtem začenjam odštevat dneve…

2 komentarja:

Jernej pravi ...

Eno manjše pojasnilo... iščeš učitelja smučanja al samo nekoga, ki bi bil zraven?

ka-ma pravi ...

Ni treba da je ravno kvalificiran ucitelj, ampak na smuckah pa ze mora znat stat in predvsem mora imeti veliko energije, da bo lovil dva izredno zivahna mulca naokrog! A se javis?