13. januar 2006

Otroški stolčki in glavobol


Uff, kakšen dan….Včeraj sva oddala oglas, da prodajava otroške stolčke za avto, pa se je danes že takoj po osmi zjutraj ogasil prvi interesent. Za njim pa še cela poplava drugih. Vsakemu posebaj je bilo treba razlagat sto stvari, se menit, kje se dobimo za ogled itd. Potem pa pogajanja….Vsak bi ga rad imel kar zastonj. Lepo vas prosim, no, kdo pa je tukaj še kdaj kaj dobil zastonj! Sploh je pa cena tako nizka, da si lahko vse prste oblizneš!
Zadnjič sem za oba fanta kupila nove “jahače”, ker sta prerasla navadne otroške stolčke. Že sam nakup je bil prava nočna mora….Takoj ko smo stopili v Toys’R’Us sta S in A zašibala proti delu z igračami in se od tam nista hotela premakniti. Niti obljube, niti grožnje niso pomagale. Na koncu sem obupala in ju podkupila - vsakega z eno igračo. Potem smo se končno lahko premaknili do avtomobilskih stolčkov. Tam pa spet vreščanje….jaz hočem tega, jaz pa nočem takega….!!!! Po pol ure pregovarjanja in puljenja (jasno mojih) las sem zagrabila listek z bar kodo najbližjega in besno odvihrala proti blagajni, oba mulca pa objokana in z dolgimi nosovi za mano. Niti malo mi ni bilo jasno, kaj bom potem dobila v škatli, in če sem čisto iskrena, mi je bilo tudi vseeno. Pa če je kodrlajsaste barve in kmečkega dizajna, samo da lahko mulca pripnem na zadnji sedež, pa bo dovolj dobro. Samo da se že spravimo ven iz te trgovine! Ne vem, če je za druge starše obisk trgovin z igračami in ostalimi otroškimi pripomočki tudi tako stresen….Jaz vsakič dobim glavobol. Zato se jih, če se le da, na daleč izogibam. Še posebaj Toys’R’Us. Bojim se je kot hudiča! No, ampak na koncu se je izkazalo, da jahača nista tako slaba, narisan je celo medvedek Pu, tako da sta bila S in A kar zadovoljna. Še posebaj, ker se zdaj lahko privezujeta s “tapravim” pasom, in se zato počutita zelo odraslo. Jaz pa sem danes prodala prvega od obeh otroških stolčkov in sem tudi zadovoljna. Še enega se moram znebiti, po možnosti pred večerom. Potem bo pa mir za naslednjih nekaj let!!

4 komentarji:

onemorehandbag pravi ...

Konnichiwaaaaa!
Hah, I've just discovered that you have a blog now, too and that you've added me to your blogroll. I'm feeling very flattered and promise to work hard on my abysmal Slovene that unfortunately allows me only to understand every 100th word or so of what you're writing. As I work "pri Japonci", I'm insterested in things Japanese. I've also taught myself some origami figures on a particularly boring day at work... Keep up the good work!

ka-ma pravi ...

Onemorehandbag: I love your blog which is partialy responsible for my starting one of my own...I was toying with the idea to write it in English, but gave it up at the end...still, if you need any help with Slovene in my blogs, don't hesitate to ask. Thanks for the encouragment...and try not to get crazy around Japanese, as I often tend to do...!

onemorehandbag pravi ...

Re: our little Asian friends driving me crazy, have just had a talk with my boss which gave me "inspiration" for today's post (to be written afer my lunch-break). I'm still fuming.

ka-ma pravi ...

onemorehandbag: definetely looking forward to your post...it is allready evening here, so I'll save it for tommorow morning, to brighten my day!