11. januar 2006

Poletje sredi zime


On: “Prijavil sem se na konferenco!”
Jaz: ”A že spet boš nekam zginil sredi zime, ko je najhuje, mi bomo pa zmrzovali tukaj? Tako kot sredi deževne sezone junija, ko si spokal v Evropo….v najboljšem času!!! Mi smo pa sedeli doma in gledali kako zunaj lije kot iz škafa!”
On: “No ja, saj gremo lahko vsi, če že hočeš!”
Jaz: (ko se mi končno posveti, da ga še nisem niti vprašala, kam sploh gremo) “Kamorkoli hočeš, samo ven iz Japonske!”
On: (s prebrisanim nasmeškom na obrazu) “A so Hawaii za Božič dovolj dobri??”
………
..

Bili smo čisto ta pravi turisti….poležavanje na beli – ali pa črni, odvisno od izbire- peščeni plaži, bitke z valovi, ogledi kavnih plantž…da o plezanju na ognjenike in sprehodu skozi deževni pragozd sploh ne govorim.


Moj mož tako ali tako pravi, da smo Slovenci vsi malo nori, da takoj ko zagledamo en hrib, že začnemo plezat gor. Ja seveda, ko je pa od zgoraj toliko lepši razgled!! S in A pa sta si najbolj zapomnila želve, ki so prihajale počivat na plažo pred hotelom…ni in ni jima bilo jasno, da so večje od njiju! Potolažila sem ju, da bosta onadva že še zrasla, želve pa ne, in takrat bosta pa onadva večja od njih.


Na koncu pa naj samo še rečem: Hvala organizatorji…pa še kdaj pripravite tako konferenco! In že kar zdaj prijavite celo našo družino!

Ni komentarjev: