27. februar 2006

Vse najboljše A!


V petek je A. končno dočakal svoj tretji rojstni dan. Zakaj končno? Zato ker me je zadnje pol leta skoraj vsak dan spraševal “Kdaj bo pa moj rojstni dan?” In kako naj takemu malemu otroku razložiš pojme kot so tedni in meseci? Na koncu sva vse skupaj zdestilirala na “še velikokrat boš moral iti spat do takrat” in ko se je dan počasi začel bližat sva odštevala “ še trikrat greš spat”, “še dvakrat greš spat” ter na koncu prišla do “jutri”. Ker je bil ravno petek, smo zabavo prestavili na soboto, in tako se je v veliko veselje rojstni dan praznoval kar dva dni. Najprej samo v družinskem krogu, s kupljenimi koščki torte, potem pa še skupaj s prijatelji in doma spečeno torto naslednji dan. V našo malo dnevno sobo smo uspeli stlačit 7 odraslih in 8 živahnih otrok, da o ogromnem številu balonov sploh ne govorimo. Zabava je perfektno uspela, prigrizki in torta so dobesedno izginili v petih sekundah, gostje in gostitelji(ca) so bili zadovoljni. Ob vsej tej blazni organizaciji pa mi je na koncu že pošteno zmanjkovalo časa, zato sem pozabila nekaj povsem osnovnega….slikati torto, preden jo male kobilice popapcajo. Zato danes tale post nima slike moje čudovite jagodno-bananine torte, okrašene z zvezdicami in malimi aviončki. Pozabila sem tudi naročit možu, da naj pri pihanju svečk naredi vsaj kakšno fotko, ne samo filma, tako da nimamo niti ene slike, ki bi jo lahko poslala domov v Ljubljano naniki in dediju. Seveda obstaja način, da se sliko vzame direktno iz DVD-ja s filmom, ampak za to enostavno nimam časa. V petek zjutraj namreč letimo v Evropo. Začenjajo se naše smučarske počitnice, khmmm, konferenca. Po vrhu vsega tega pa ima S. že drugi dan visoko vročino. Grabi me tudi že mala panika, kako se bomo v petek spravili na avion, če se stvar ne pozdravi do takrat. Čaka me tudi še cela vrsta nakupov, ki jih nisem uspela opravit v preteklih dveh dneh, da o pakiranju sploh ne govorim. Zato bo tole moj zadnji post pred odhodom, naslednjič se oglasim spet čez približno 14 dni, ko se vrnemo na Japonsko. Uživajte, kjerkoli že ste, tudi mi imamo tak namen!

3 komentarji:

onemorehandbag pravi ...

Lepe počitnice! (Don't)break a leg.

Lilit pravi ...

Uzivajte na smucanju!
(Si brala Metaphysique Des Tubes, Amelie Nothomb? Izredno zabavna knjiga, opisuje njeno otrostvo do 5 leta na Japonskem, tam so bili, ker je bil njen oce diplomat, drugace so Belgijci. Zanimivo branje.)

Poulette pravi ...

Bon voyage! Ko se vrnes pa prosim objavi recept za torto, mmmmm, jagode in banana....