29. junij 2006

V Evropi pod sončniki na plaži, mi pa pod dežniki


Verjetno ste opazili, da nekam dolgo nisem nič napisala…Zakaj? Ne vem čisto natančno, ampak imela sem kar nekakšen odpor do pisanja. Krivo pa je več stvari. Prva in najpomembnejša je deževna sezona tukaj. Moram reči, da je letos deževalo že toliko, kot še nikoli prej. Že od aprila kar naprej nekaj pada z neba. Maj je bil čisto kisel, začetek junija tudi, zdaj pa še deževna sezona, ki začuda letos (še) ni prehuda. Imamo sicer že čisto pravo poletno kombinacijo vročine in grozne vlage, ampak zaenkrat še ni bilo preveč dežja. Pa je vseeno depresivno, ko pomislim, da se doma in drugje v Evropi zdajle vsi odpravljajo na dopuste! Šmrc!

Pa vlaga…Ko sem prvič prišla na Japonsko sem mi je zdelo grozno čudno, da vsi hodijo naokrog z brisačkami in si brišejo pot. Od elegantnih dam do klošarjev! Prvo poletje sem se trudila s papirnatimi robčki, vendar tukaj tudi robčki niso čisto taki kot v Evropi….veliko manjši in tanjši, tako da lahko kar pozabiš na kakšno pošteno pihanje, ko si obrišeš nos. Tudi pri potnem obrazu ne pomagajo, v trenutku se strgajo in uničijo. Naslednje poletje sem tako tudi jaz začela uporabljat brisačko. Tako majhno, ki jo mimogrede stlačiš v žep. Zdaj se sploh ne premaknem iz hiše brez nje. In brez spreja proti komarjem tudi ne! Če se ne bi dobesedno polivala z njim bi me živo požrli. Najraje imajo A-ja in mene. Moža in S-ja v glavnem pustijo pri miru. Tukaj so komarji aktivni cel dan, ne samo zjutraj in zvečer, majhni so in vztrajni, bolj ko jih odganjaš, bolj so nasilni! Seveda je vsa stvar še toliko hujša, ker imamo v neposredni bližini riževa polja. Vsa ta stoječa voda je pravi raj za male azijske tigrčke!

Še eden od razlogov za mojo odsotnost iz sveta blogov pa je S-jev vrtec. Ko se je aprila začelo šolsko leto, sem mislila, da bom imela več časa zase, ko bo vsaj eden od fantov preskrbljen za 6 ur na dan. Ha ha, lepe sanje! Izkazalo se je, da morajo tukaj mame kar naprej nekaj sodelovat v vrtcu. Od raznih sestankov PTA (Parents & Teachers assoc.) do urejevanja otroškega igrišča vključno z puljenjem plevela!! Skoraj ne mine teden, da nimam vsaj treh “aktivnosti” ! Saj po svoje je lepo, da poskušajo vključit tudi starše, je pa kar malo presenetljivo, kajti stvari se povsem spremenjio v osnovni šoli….tam ti naravnost povejo, da so od zdaj naprej za vzgojo tvojega otroka odgovorni oni, in da od tebe v glavnem pričakujejo samo finančno plat! Otroke potem vse preobrazijo po enakem kalupu v pridne, poslušne, podrejene mravljice. Družinsko življenje kar naenkrat ni več pomembno. Prav nič po evropskem okusu! Zato ne vem, ali naj se pritožujem zaradi vseh teh aktivnosti, ali pa naj uživam, dokler traja. Ko se bo začela osnovna šola, bom pa škrtala z zobmi!

Na koncu pa naj samo še omenim, da je imel S prejšnji teden rojstni dan! Pet let! Ker sta bila oba z A-jem bolna pa imamo zabavo šele to soboto. Jutri moram zato speči torto, poleg tega pa imam namen naročit cele pladnje sušija – enostavno se mi ne da pripravljat ne vem kakšnih prigrizkov. Sicer pa je večina povabljencev tako ali tako Japoncev in bodo navdušeni.

Predvsem pa tokrat ne smem pozabiti narediti kakšne lepe fotke torte, kot sem pozabila za A-jev rojstni dan! Tokrat bo borovničeva…..

2 komentarja:

trik pravi ...

Socustvujem s tabo.
Jaz tudi zamerim svojim sorojakom v sloveniji poletne temperature.
jaz sem v avstraliji kjer scije ze od maja naprej.baje da bo se do oktobra.
SAM en kmet nej si se drzne jamrat cez suso.

ka-ma pravi ...

Dobrodosel na mojem blogu, Trik!
Pri vas tam doli imate vsaj poletja v redu, pri nas je pa to najbolj zoprno obdobje. Tukaj vsi bolj jamrajo zaradi poplav, o kaksni susi pa nisem v vseh teh letih, kar sem tukaj, se nic slisala. Vem pa, da bodo doma v Slo spet vsi nekaj stokali, ker je menda tako vroce....