22. julij 2006

Lepotica Bella










Ko sem prvič prišla na Japonsko sva z možem živela v visoko pritličnem stanovanju. Na naš balkon je redno prihajal lep, čisto črn mucek. Pozimi je na parkirišču pred hišo čakal, da se je kdo pripeljal domov in si potem “prisvojil’ topel pokrov motorja. Tudi če ga ni bilo nikjer videti, mi je bilo treba samo poklicati “muc-muc” in je pritekel jest ostanke najinih rib.

Ko smo se preselili v hišo, kjer stanujemo danes sem redno na našem vrtu srečevala različne mucke iz sosednjih hiš. Vedno pa sem najbolj občudovala čudovito dolgodlako siamcem podobno muco s prekrasnimi svetlo modrimi očmi, ki je bila najlepša muca v naši soseski.

Potem pa se je sredi zime nenadoma odselila naša soseda in s seboj “pozabila” vzeti svojo lepo muco. Uboga zapuščena revica je celo zimo presedela pred vrtnimi vrati sedaj prazne hiše in mijavkala. In pretekla zima je bila ena hujših, imeli smo hud mraz in nenavadno veliko snega. Trgalo se mi je srce, vendar k meni ni hotela priti. Potem pa jo je nekega dne lakota prignala na naš vrt. Čepela je pod grmom in čakala. Najprej sem ji nekajkrat prinesla nekaj ostankov naših rib, vendar jih dolgo časa ni upala vzeti. Počasi pa se nas je navadila. Moja angleška soseda V, ki ima svojega mačka, jo je tudi poskušala hraniti in kmalu je bila novoimenovana muca Bella tako predrzna, da si je skozi loputo za mačka Christmasa upala celo v njeno hišo in si sredi noči postregla z njegovo hrano v kuhinji. Ubogi Christmas, ki je slep na eno oko in gluh na eno uho ji ni bil kos. Da bi to preprečili, sva se z V zmenili, da bom Belli od zdaj naprej jaz dajala več hrane, da ne bo več kradla. Zdaj ne vem, kdo je koga posvojil, mi njo ali ona nas. Večino dnevov prespi na naši žabi – peskovniku, ne vem pa kam gre ponoči. Zjutraj, ko okrog 6h odprem zavese na vrtnih vratih že čaka zunaj in milo mijavka, ko prosi za zajtrk. Včasih je z njo tudi Christmas, tako da nahranim oba.

Včeraj pa mi je zmanjkalo hrane in je nisem uspela kupiti do danes popoldne. Bella mi je grozno zamerila, ker zjutraj ni dobila zajtrka. Užaljeno je odkorakala stran, ko sem jo poklicala, bližje je prišla šele, ko je bila prepričana, da imam za njo nekaj dobrega. Vsi ki me poznajo, vedo, da sem ljubiteljica psov in da smo imeli pri nas doma zmeraj pasje prijatelje, nikoli pa mačkov. Zato me takole mačje vedenje grozno zabava, ker vem, da psi reagirajo povsem drugače.

Zdajle, ko to pišem, Bella s polnim trebuščkom spi na naši zeleni žabi. Upam, da sanja kaj lepega.

Ni komentarjev: