15. november 2006

USB copatki


Za tiste, ki vas rado zebe v noge, medtem ko sedite za računalnikom in ne veste, kako bi se ogreli, pri tem pa ne porabili preveč energije? Sploh sedaj, ko je zima pred vrati? Pametnjakoviči so za vas izumili tole. Pa tople prste na nogah vam želim!

4 komentarji:

Hirkani pravi ...

Sem videla že USB lučko, na zdaj pa še copatki. Meni bi zagotovo ratalo, da bi se zapletla v kable in kam pogrnila :)

Gaby pravi ...

Ka-ma. Noro, kje si tole zbrskala. Haha. Meni so zanimivi, ne vem pa koliko so dejansko uporabni.

P.S. Sem videla sporocilce na Meebotu. Vcasih pozabim obnoviti status in nisem pri racunalniku.Sva se zgresili.

ka-ma pravi ...

Hirkani: Ja, ista stvar bi se zgodila tudi meni!
Gaby: Tukaj imajo cel kup takih neumnosti na prodaj, pa mi je vcasih kaksna tako vsec, da jo kar moram objavit. Tale mi je se posebaj padla v oci, ker prihaja zima. Kar se pa Meebota tice, se bova pa enkrat ze ujeli...

Katsumi pravi ...

Uuuuu, to bi pa tudi jaz imela :D