10. januar 2007

Pomladanska solata (sredi zime, pa kaj potem, saj je čisto toplo)

Današnja solata je bila okrepljena z naslednjimi stvarmi: kalčki rdečega zelja, kalčki kreše, kalčki gorčice, kalčki redkvic, rumenimi paradižniki, redkvicami in …ta-daaa, piece de resistance, posebno solato z okusom wasabija* Do danes solate s takim okusom v naši lokalni trgovini še nisem zasledila, zato sem takoj, ko sem prebrala, kaj piše na ovitku, zadevo pograbila. Ne vem sicer, od kod zeleni solati tak okus, morda gre za kakšno GM varijanto, pa vseeno mi ni žal, da sem jo poskusila.














ocena: zelo zanimiv okus, rahlo nenavaden za solato, vendar dober.



*Za tiste, ki ne veste, wasabi je japonska različica hrena, podobnega okusa, stokrat bolj pekoča, zelene barve, vendar prihaja iz povsem drugačne rastline, kot naš hren. Rastlini je ime Wasabia Japonica, raste v tekoči vodi, zato najboljša in najbolj dragocena raste v mineralnih vrelcih pod goro Fuji. Cene svežega wasabija so astronomske, tak v tubi pa je poceni. Ponavadi ga jemo s sušijem ali sašimijem (surove ribe z ali brez riža) pa tudi z drugimi jedmi.

13 komentarjev:

valem pravi ...

Mmmmmmmmm, zgleda blazno okusno. Ampak - kaj pa rumeni paradižniki?

ka-ma pravi ...

Rumeni paradizniki so tisti ta mali, t.i. Cherry tomatoes in imajo cisto enak okus kot ta rdeci. Jaz jih kupim vsake toliko "za spremembo". Oba moja fanta jih obozujeta, ker lahko kar cele vtakneta v usta. Sicer jima je vseeno, a so rdeci ali rumeni, samo da so majhni.

mami3 pravi ...

njami..........

ambala pravi ...

Ampak je ta solata namoćena v wasabi, ali je navadna zelena solata, ki ima okus po wasabiju? Svašta, a?

ambala pravi ...

btw: obožujem wasabi!!!

ka-ma pravi ...

Ambala: ne vem, kako jo "naredijo" oziroma vzgojijo, vendar ima okus po wasabiju! Odstekno! Pa tudi jaz obozujem wasabi, zato mi pa ni bilo zal, da sem jo kupila....

Gaby pravi ...

Njammm... :) Zeleno, ki te ljubim zeleno..

Hirkani pravi ...

Njami. Sploh kalčki. Najraje imam redkvičine :) ravno prav pikantni so.

ambala pravi ...

Znaš ti brat japonsko? Ker si napisala, da si prebrala na solati. Ali je tudi v angleščini napisano. Jaz sem si vedno želel naučit ali japonščine ali mandarinščine...

ka-ma pravi ...

Ambala: japonscina uporablja tri pisave. Dve sta zlogovni, prva je Hiragana za japonske besede, druga pa Katakana za tuje besede in imena. Tretje so kitajske pismenke Kanji. Ti dve obvladam, kitajskih pismenk pa samo malo, nekaj tistih osnovnih. Sicer nikoli nisem stela, koliko jih znam (mogoce okrog 150) ampak sem dalec od tistih 3000 ki jih rabis, da si vsaj malo pismen! Casopisa pa niti s tistimi 3000 ne mores prebirat. Grozno, a ne?

napo pravi ...

po mojem jo dobijo tako, da jo kakpen dan namakajo v tisti vodi, ki odteče mimo wasabija ... a kalčke jeste, nedonošenčke rastlinske? ... pa kako naj se potem rdeče zelje, kreša, gorčica in redkvica samouresničijo? :-)

ka-ma pravi ...

Napo: Touche! Pa si mi vrnil za tiste zrebicke....

napo pravi ...

itaq!, hehe ... čeprav so v resnici kalčki za kdajpakdaj fajn, zato res ne vem, zakaj pri nas večinoma dilajo samo z deteljnimi in sojinimi ... je pa res, da so v brdih zadnjič postregli s čebulnimi in gorčičnimi kalčki ... fin, sublimen okus ... od tehle me pa najbolj zanima redkvica ...