12. april 2007

Kakšen mir!


Ura: 9.00 zjutraj

Glasbeni izbor: Beethoven, simfonija št. 7


Literatura: Ben Okri, The Famished Road


Občutek: čisto olajšanje


Trajanje: na žalost samo 2 uri


Načrti za prihodnost: že jutri bo dve uri in pol, v ponedeljek tri in pol, do konca tedna pa že kar štiri! Juhu!!


Opomba pod črto: Ne me narobe razumet, svoja dva fanta obožujem in ju grozno pogrešam, kadar sta v šoli! Ampak naravnost božansko je imeti nekaj časa tudi zase!

8 komentarjev:

ambala pravi ...

Dobra izbira. Se posebej Sedma. Men je drug stavek fantasticen!!!

Uzivaj take momente. Lepo, da znas!

ka-ma pravi ...

Ja, meni je tudi drugi stavek najbolj vsec! Ah, kje so casi, ko sem imela v Ljubljani abonma v CD...Tukaj blazno pogresam dobre koncerte s klasicno glasbo!

ambala pravi ...

Zdaj na Japonskem Mariborska opera! Samo ne vem kje ali kako. Imajo desetdnevno turnejo. Danes so bili v Osaki... mogoče si jih pa privoščiš?

ambala pravi ...

Joj oprotsti, tako bedno sem napisal prejšnji komentar. Sem malo utrujen, imel dva koncerta danes... Ampak saj si razumela kaj sem milil?

ka-ma pravi ...

Seveda sem razumela, ne se sekirat! Jaz tudi vcasih kaksno stvar napisem cudno.

Upam, da sta bila koncerta uspesna!

Freycha pravi ...

Torej Ka-ma. Ali si se odpravila na pot, da vidiš in slišiš Mariborsko opero in to predstavlja zelo zelo dolo pot, ali pa sta te tvojedva lubčka tako razbremenila, da enostavno tudi za blog nimaš več časa.

V vsakem primeru te pogrešam in upam, da kmalu spet kaj napišeš!

chinagirl pravi ...

Živjo,
mi ni odprlo tvoje strani kar precej časa, zdaj pa presenečena vidim, da si že dosti spisala.
Zahvaljujoč tvojemu blogu, sem se tudi sama odločila, da začnem s tem zahodno od tvojega otoka. Mislim, da boš vedela, kdo sem....
Sem pa seveda še vedno redna bralka tvojega.
Zgleda, da nimaš več miru?

ka-ma pravi ...

Freycha: ne, ni mi uspelo, ker imamo doma spet bolnico! Ta mlajsi lezi z vec kot 39 vrocine, mene boli grlo, moz in ta starejsi sin pa kasljata kot zmesana. Imamo pac tako zmesano vreme, mraz in dez, tako da ni cudno...

Chinagirl: seveda vem, kdo si! Lepo, da si se oglasila, grem zdajle takoj pogledat tvoj blog....Pa napisi se kdaj kaksen komentar , bom zelo vesela!