05. maj 2007

Lepljiva riževa pasta in sladek fižol


Sosedov Riku nam je pravkar prinesel tole:














Sladica, ki naj bi jo fantki na današnji dan (glej pre
jšnji post) jedli: Kashiwa mochi, narejeni iz riževega testa, napolnjeni s sladkim fižolom An. Lično zavita v drevesne liste in kot papir tanek lesen oblanec. Kot vse wagashi ali japonske sladice je tudi ta za naš okus zelo nenavadna, osladna in medla zadeva tukaj zelo priljubljena.

Ocena mojih dveh fantov: bljak!

Moja ocena: lepljivo in osladno, nič kaj izrazito. Sladek fižol? No ja, ni tako slab kot je slišati.

4 komentarji:

ambala pravi ...

joj ne vem.... men se tud ne sliš pa vid preveč apetitlih!

ka-ma pravi ...

Ha, ha tudi jaz sem imela podobno prvo reakcijo na vse wagashi, ko sem prvic prisla na Japonsko! Potem sem se pa navadila. Ampak cez evropske sladice jih ni...

Marja pravi ...

Joj, meni se pa kar sline cedijo! Pred cca 10 leti sem nekaj mesecev preživela na Japonskem (stacionirana v Tokiu, z nekaj pohajalskimi izleti v Kjoto, Naro, Hakone, Nagano, na Yakushimo itd.), in to je bil - na kratko povedano - "the time of my life". V tisto Japonsko, ki sem jo doživela jaz (jasno, v "majhni količini" v primerjavi s tabo), sem se čisto zaljubila. Hrana je samo ena od stvari, ki jo obožujem, vkjlučno s temi sladicami :-) In tale tvoj blog je zame čista poslastica! (BTW, bi verjela, da je edina japonska restavracija v Ljubljani shajališče slovenskega kao jetseta?! Kadarkoli sem tam recimo v petek ali soboto zvečer, okoli mene same lokalne celebrities. Prav čudno.)
Skratka, dobila si novo redno bralko; res uživam v vseh zapisih! (Pa malo ti zavidam, ker si tam!)

ka-ma pravi ...

Dobrodosla, Marja! Me veseli, da so ti moji zapisi vsec.

V japonski restavraciji v Ljubljani se nisem bila, sem pa ze veckrat slisala, da se tam zbira "ljubljanska smetana". Ko bom naslednjic v Lj. bom sla malo pofirbcat, ceprav dvomim, da bom prepoznala kaksnega "pomembneza"- sem ze predolgo na Japonskem in ne spremljam toliko slovenske scene. Je pa to najbrz samo zacasna moda, ko se bo odprla kaksna druga eksoticna zadeva bodo pa vsi zaceli hodit tja. Hecno, a ne?

Oglasi se se veckrat, bom zelo vesela tvojih komentarjev!