11. junij 2007

Pa jih imam!

Mizuno wave rider 10

Zdaj pa v Doho park na tole 3 kilometersko, senčno, tartansko stezo:

Začnem jutri zjutraj. Držite pesti, da bo moje koleno sodelovalo….

p.s. Ugotovila sem, da so v Sloveniji skoraj še enkrat dražje. Očitno je to ena redkih stvari, ki so tukaj cenejše!


6 komentarjev:

Hirkani pravi ...

Dober lauf ti želim! Ej, super steza!

ka-ma pravi ...

Hvala, Hirkani! Steza je res spica, samo vcasih je na njej kar guzva...Je pa fino, da je v senci, ker je zdajle tukaj ze posteno vroce.

Avena pravi ...

Ti držim pesti, da bo koleno "delalo". Imam enak problem :-(((
Steza pa res zgleda fino.

Anolopka pravi ...

Prijeten tek... ;)

ambala pravi ...

jeeee!!! Have a good run!!!
Upam, da ne boš tako končala kot jaz, ki sem ti kupil stvari za laufat za 150€ in potem šel 3x.... :shame:


Baje, da je iPod Tud cenejši. Se moram zment, da mi ga nabaviš, predno greste ;)

ka-ma pravi ...

Hvala vsem za dobre zelje...sem ze tekla in je slo super. Odnehati pa ne nameravam, Ambala, miganje namrec mocno potrebujem in je ze cas, da se spravim v formo. Za i-pod se bova pa se zmenila.. ;)